marți, 24 martie 2015

La Medeleni Partea I

Prima zi a săptămânii nu se anunța tare spectaculoasă. Cursuri de la 8 la 12 și de la 12 la 14 încă unul. Prima porție se termină la 11. La 11 și 5 minute s-a petrecut intriga. Primesc un telefon în care mi se propune să merg cu Fabi la Medeleni. Caut pe Google la distanțe rutiere. Trebuie să știu cât o să vrea Fabi de băut. Ce bea știu deja, Standard 95. Nu pricep de ce Medelenii ăștia par a fi undeva peste graniță. Sau...mă rog, harta nu-mi arată clar granița. Până la urmă caut Iași-Golăiești. Să ajung în comună știu, iar de acolo s-o fi găsind careva să ne îndrume. Nu sunt genul ala de persoană care nu oprește să întrebe atunci când se rătăcește.

Așa că am mers să alimentăm și ne-am făcut cruce mergând pe traseul tramvaiului 3 Gară-Dancu. Și am știut de ce ne-am făcut cruce. De la ieșire din cartierul Tătărași și până la capătul liniei poți confunda ușor zona cu o alta din Kosovo sau din Anglia de după bombardament. Banda ocupată de linia de tramvai este cu 40 de cm mai înaltă decât restul drumului, iar banda cealaltă este un soi de cursă cu obstacole. Ce e drept, gropile alternează cu dâmburile. Așa, ca să nu fie monotonie.

To be continued

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu