sâmbătă, 21 martie 2015

În continuare scârț

Am devenit paranoică. Am ajuns să nu mai ascult nici muzică în trafic. Oricum știu CD-ul ăsta pe dinafară. Mi se pare că totul scârțâie, totul bate, totul trăncăne. Mai prind curaj numai când mai văd mașina preotului de la noi din sat. Curge rugina, curge aripa, curge bara din față, curge bara din spate, cade farul, etc. Țin minte că m-a rugat odată să-i duc copiii până în oraș cu mașina dumnealui. Uite, de asta trebuia să-mi aduc aminte atunci când mi se părea că ambreiajul lui Fabi nu-i grozav.


Ei bine, cu acea mașină (un VW Golf 3, break de prin 1996) am avut ceva nedumeriri. Mă întrebam de ce nu pleacă de pe loc. Am crezut că n-am nimerit în viteza potrivită. M-am gândit să fac o cruce. De fapt totul era din cauză că ambreiajul ținea undeva la finalul cursei, foarte puțin. Singura chestie care se simțea a fi funcțională era motorul 1.9 motorină ce torcea frumos sub capota ruginită și trăgea după el o conservă de dimenșiuni considerabile.
Inspiră, expiră și fii pe pace. După cum spunea un prieten, Fabi, în starea actuală, trece și un război!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu