miercuri, 4 martie 2015

Poftă de conversații

Mâncare. 
„-Ce să-ți trimit de mâncare?
............................................
-Ce mai avem de mâncare?
...........................................
-Mai dă cineva cu mine comandă de mâncare?
..........................................................................
În frigiderul ăsta nu mai e nimic intersant?
....................................................................
Ce bine arată pastele alea...în poză, gătite...”

Sunt în Lidl. Mi-am găsit printre rafturi un prieten(M.B.), pe care nu-l văzusem de ceva vreme. Se plânge că s-a îngrășat, dar totuși dă târcoale unui raft cu paste. Și-mi aduc aminte ce conversații grozave aveam noi acum vreo doi ani, pe chat, pe subiecte culinare, mai ales după ora 10 p.m.
Cred că mi s-a făcut poftă...de conversațiile alea. 

O.O. back
a primit  colega pachet si am fost sa iau si eu ceva de infulecat
molf.....
molf...

M.B. bun, bun
bun, bun

O.O.
tu mai ai cotlete?:)) (pârjoale)

M.B. mai devreme am mancat vreo 4

O.O.
am o stare d-aia de ascultat Inna si Carla's Dreams...

M.B.
deci tze fuame
 daca mergi la balena, poate prinzi flori de mai:)

O.O. nu mi-e foame....ma simt aiurea. florile de mai tin de foame ? sau inving oboseala?

M.B. se poate amandoua
sigur ca da
 nu ai auzit de flori de salcam prajite in aluat de clatite?

O.O. nu...dar suna...iamiiii
desi la salcam sunt alergica

 M.B.  brava
la polen, nu la clatite
http://www.bucataras.ro/retete/flori-de-salcam-in-aluat-de-clatite-21816.html 
.............................................................................................................
O.O.
ma duc sa beau niste apa cu zahar...ma cam inteapa inima.

M.B.
apa cu zahar.. care e legatura? dormi putin si continui dimineata

O.O.
cica e buna pt inima, nush. asa lua strabunica
:))
M.B.
strabunica... fain...! mai traieste?


O.O.
nu prea:)) de vreo 4 ani nu


M.B.
atunci nu lua apa cu zahar
O.O.
;))
colegele radeau...cica daca mor la una sa-i las laptopul, la alta bicla...
tie sa-ti las aparatul foto?


M.B.
pai nu
mie sa imi lasi ficatul:)
si inima

:))

poate si plamanii
si cu ochii stai mai bine...

O.O.
de ce? ai tai nu mai functioneaza?

M.B.
oricum ale tale-s mai tinere
poate si un pic din par...
te reciclam complet

O.O.
;))da....vad ca deja exista planuri de dat la REMAT pt mine

M.B.
pai daca esti valabila...

O.O.
da, merci
am luat o pastila de calciu...se pare ca nu te mai capeti cu ficat, inima si restul meniului:)
suna a reteta de drob=))

M.B.
plaman
cighir
...................................................................................................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu