miercuri, 4 martie 2015

Dacă internet mobile nu e, nimic nu e

Ce faci dacă te trezești la 3 noaptea după ce ai visat ceva ce te-a cam spăriet? Îți cauți pe sub pernă telefonul și dai o tură pe Facebook. Te uiți acum cît timp au fost online ăia de i-ai visat. Or fi bine? Adormi înapoi și visezi că ți-a scris X pe chat, deși tu voiai să visezi că-ți scrie Y.
Ca să mă trezesc, eu intru pe Facebook 5-10 minute. Altfel adorm la loc. Și dacă nu mă car la duș, adorm oricum, cu telefonul în mână.

 Mi s-a întâmplat cu puțin înainte de Crăciun să rămân fără internet mobile. Aproximativ 48 de ore. Îmi amintesc și acum lenea de a mă ridica din pat să verific la laptopul de pe masă ce notificări aveam. Ieșitul din casă venea la pachet cu un sentiment de izolare și deconectare de la realitatea online.
Drumul de 2 ore până la Piatra Neamț a avut avantajul de a-mi ține mâinile ocupate pe volan. Slavă Domnului!
Cum era melodia celor de la Holograf? Să nu-mi iei niciodată...internetul mobile! Fiindcă atunci o să mooooooooooor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu